lørdag 8. september 2012

Et dukkehjem

Her om dagen fikk jeg en koselig mail fra damen bak hjemmesiden Et Dukkehjem. Hun lurte på om  jeg ville skrive litt om produktet hun sendte meg,og det kan jeg jo selvsagt.
Hun selger produkter fra Bengt og Lotta og også produkter fra Klippan.
Produktet jeg fikk i posten i dag er lysestaken The Lift .Denne kommer i fargen sort og i fargen hvit.
Produktet er laget av smijern,og virker veldig ekslusivt. Det finnes mange typer innen disse smijernsproduktene,så ta deg en titt inn på siden til et dukkehjem for en titt .
En liten søt lysestake hvor det følger med ett lys som er i riktig størrelse til sokkelen på den :)
Hva synes DU om disse produktene??

                                                                                       *Sponset innlegg *

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥