tirsdag 28. august 2012

Høsten

Ja,den tror jeg er her,enten vi vil eller ei.
Selv synes jeg høsten er koselig også...masse innekos mens regnet bøtter ned på utsida,masse tente lys,masse gode tv-programmer som starter opp igjen på tv,krype opp i sofakroken med en kopp varm kakao :) Så neida,høsten er ikke så værst den.
Ser at yr.no melder veldig bra vær fremover...og det er jo kjempe deilig med en fin høst. Sola skinner,varmer fortsatt litt,og samtidig kjenner man den kjølige høstluften ;)
I dag etter jeg hadde levert barna på skolen,så man godt at de kom til å bli dårlig vær utover dagen
Det var liksom ingen tvil...og helt riktig,himmelen har åpna seg her noen ganger allerede,og jeg ser det er meldt mye mere nedbør.
Isj tenkte jeg i dag,for Mats Fredrik og jeg skal snart rusle ned til tannlegen,og da blir vi jo gjennomvåte.
Men med ei supergrei søster i underetasjen her,så spørs det nok om ikke vi får kjøre ned til tannlegen isteden...Jippi!
Dette trenger vel igrunn ingen kommentar,bildet taler for seg ;)
Og siden været er dårlig og det begynner å bli litt små-huskaldt,fikk jeg skikkelig lyst på en kopp med kakao
Og det er da jeg  elsker  min tassimo maskin. Er bare og sette i ett par discer,og vips så er kakao'n klar.


Åssen er været hos deg,har høsten kommet til deg også???

2 kommentarer:

Linn sa...

Eeelsker starten på høsten! :)
Når været er fint,og lufta er frisk og god.

Bøtter ned på utsiden av ruta her og.
Så jentene og jeg koser oss på sofaen foran tv`n ;)
Klem

Fotograf Britt sa...

Hei Hege...

Her er høsten kommet ja....det er blitt kaldere om natta...men i morra meldes det om 20 grader...så jeg håper jeg får litt sommerfølelse da....

Ha en fin kveld og forsatt fin uke..

Klem fra Britt

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥