søndag 19. august 2012

Ebay shopping...One Piece :)

Da var jammen julegave nummer 3 i boks...trodde aldri jeg skulle si det allerede i August :)
Men etter tips fra Malin Hammersgård sin blogg om en flott one-piece for barn,så klarte jeg ikke helt å styre meg jeg heller...men ja ja,en julegave mindre å tenke på,juhu!
Dressen kom på hele 91,- inkl shipping. Yes we like.
Utrolig hva man finner på Ebay altså...Klikk deg inn HER,hvis du også vil bestille en dress fra Ebay

Har du startet med å handle inn litt julegaver enda?? I det hele tatt begynt å tenke på det??

1 kommentarer:

Hild Frøya sa...

EBay er farlig.. Shopper altfor mye der.. hehe.. Blir nok litt julegaver derfra i år ja..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥