tirsdag 3. juli 2012

Husker dere jeg nevnte disse HØYE lysestakene fra Perfect Home?

Er vel en liten stund siden nå...men da nevnte jeg at jeg ønsket meg veldig disse 70 cm høye lysestakene fra Perfect Home. Akkurat nå står det helt stille,og jeg husker ikke hva de heter.
Etterhvert så fikk jeg ett kjempe godt tilbud på disse...og da var de ikke veldig mye å lure på egentlig.
Så for 1,5 måned siden så ble de mine :)

Store flotte lysestaker....ja,jeg synes de er helt rå ;)

Har du kjøpt inne noe pyntestæsj til hjemmet i det siste?

2 kommentarer:

wibeke sa...

Exclusive Lysestaker heter de, og ja de blei kjempefine hos deg ;-)

Hild Frøya sa...

Jeg har også lyst på disse. Har begynt å samle på både Exclusive og Hvit Lilje nå, så de kommer vel hjem til meg etterhvert også, får vi håpe..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥