søndag 15. juli 2012

Badesesongen i hagen er herved åpnet!

Endelig til ungenes store glede har bassenget i hagen blitt satt opp.
Har ikke prioritert å sette det opp tidligere,siden det ikke har vært noe særlig bra vær. Ikke at det er så mye bedre vær nå om dagen heller,men greit hvis det plutselig skulle dukke opp litt SOL en dag :)
Så i dag hoppet Mats Fredrik og Matilde oppi...tempen viste bare 17 grader,men de synes det var deilig de,hvertfall til en bitteliten dukkert.
Storfornøyd jente etter en heller litt kald dukkert :)
Så kjekt med armeringer,for da kan hun "svømme" rundt helt alene...."for jeg kan svømme altså,mamma"  ;)
Så er det tøffingen da....heiv seg under vann han også,og fikk tatt seg en skikkelig dukkert.
Så nå vil vi ha masse sol og varme som varmer opp vannet,så de kan kose seg i mange timer oppi der :)

I morgen (les i dag) skal vi ha en mini bursdagfeiring for Ulrikke...og jeg har prøvd meg på Pavlova for aller første gang. Kjøpte posen fra Toro,så den er ferdig laget,så er det bare og piske sammen krem og vaniljekrem i morgen,og legge på masse deilig bær tilslutt...spent på resultatet !
Kommer med tilbakemelding i morgen jeg,hihi.

3 kommentarer:

Linn sa...

Nå ble Kajsa misunnelig her ;)
Hun har kun ett plaskebasseng nemlig,hehe.
Håper dere får mange fine sommerdager rundt bassenget :)

Mmm,Pavlova er sååå godt!
Smelter på tunga. Ganske så enkelt å lage og faktisk,til og med JEG greier det *fnis*

Hild Frøya sa...

Ååå.. DET bassenget hadde vært noe...

Rebecca sa...

Oj, det var en digert basseng! Så jo ut som skikkelig sommer =)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥