søndag 10. juni 2012

Blåskjell-suppe - Pavlova kake...Mmmm,deilig!

Nok en helaften med gode venner er over.
Vi var 1. par som ankom..og 1. da som fikk servert velkomstdrinken. Det var noe helt nytt,som vi aldri har smakt før hvertfall.
Det var Sjokolade/Bringbær vodka med lime,bringebær og is :o)
Det smakte godt,men helt avhengig av at den er ISkald.
Flott dekket bord...og ikke vanskelig å skjønne hva temaet var denne kvelden .
Vi fikk servert en kjempe god Blåskjell suppe,med masse godt oppi
Blåskjell er fantastisk godt...går alt for lang tid mellom hver gang jeg får spist det :(
Så er det noen som skal ha en skalldyraften i sommer..så bare rop ut,jeg kommer gjerne ;) Hi Hi.

Desserten...en kake jeg "aldri har smakt" før,som jeg nå har smakt 2 ganger på under 1 uke.
PAVLOVA
Og jeg må jo bare føye meg i rekkene og si at kaken smaker fantastisk godt. Tror faktisk jeg skal klare å lage den selv også :)

I går var det også fyverkeri konsert i Rosanes parken,noe vi trodde vi skulle få sett en god del av...Men oooops,var visst kommet en del trær i veien ;)
Men fikk jo sett litt ;)
Vi pratet og lo og hadde det veldig koselig. Takk Mariann,for en kjempe koselig kveld hos deg :)

1 kommentarer:

Therese sa...

Skalldyr er helt fantastisk, og blåskjell er jo helt nydelig. Jeg er stor fan av sjømat, generelt. Vi har fisk, ordentlig fisk, minst 2 ganger i uka, og på sommeren går det mye i skalldyr.

Pavlova er en favoritt i familien,og også min favoritt fordi den er superenkel å lage, og kan lett lages et par dager i forveien.

Ser ut til at det ble en vellykket kveld hos dere :-)

Ha en god uke!! Klem fra Therese

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥