torsdag 7. juni 2012

Home & Garden - Sink !

Etter å ha vært på ny kontroll på sykehuset igjen i dag...så ruslet jeg en liten tur nedom byen for å kikke litt.
Men å kikke kunne jeg bare glemme,da jeg hadde drypt øya hos legen,og hadde skikkelig tåkete syn,
Nå har jeg lært,at det er bare å komme seg hjem etter en sånn kontroll,for jeg klarer jo ikke lese prislapper eller se hvilken str det er på ting i det hele tatt ;)
Men fikk vært innom Kremmerhuset en liten tur,og der fikk jeg med meg ett par ting,og 30 % i tillegg er jo ikke dumt heller
Nå gleder jeg meg bare til å få kjøpt en Hortensia til å ha i sink-bøtta :)

Avsluttet dagen i dag med en tur på brygga med gode venninner :)
Perfekt kveld på brygga i dag.

Har du hatt en fin kveld???

3 kommentarer:

Therese sa...

Absolutt, Nav er i overkant. Og de spør igjen, og igjen, og du forteller igjen og igjen.. Livredd for å ikke formulere deg skikkelig, livredd for at du skal misforstås, livredd for å si noe "feil".
Er forresten ikke redd nå, bare oppgitt og trist fordi de ikke hører hva jeg sier.

Men jeg har god erfaring, og det går som regel bra!

Flotte sinkting - jeg er veldig svak for sink, altså. Har bare store potter i sink ute, for de kan jeg slå hull i så vann kan renne ut. Det er praktisk - og lekkert. Tror jeg må en tur på Kremmerhuset jeg også... ;-)

Ha en flott helg!!

Klem fra Therese

Linn sa...

Så flotte ting!
Sink er herlig,både inne og ute :)
Gjør seg nok svært godt med en fin Hortensia oppi der ja.

Håper du og dine får en god helg :)
Klem

Hanne sa...

Så flotte ting... Alltid koselig med sink ting :)
Her har kvelden gått til soving, å nå er det snart klart for nattevakt!:)
God helg til deg :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥