torsdag 21. juni 2012

Gjett om jeg gleder meg a???

Etter operasjonen som var forrige fredag,fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle vaske håret før stingene var tatt....noe som ikke er før til mandag igjen.
Men snakket med legekontoret her,og de sa at hvis jeg fikk hjelp,og vi tapet godt rundt såret i hodet,så burde det gå ganske greit nå.
Så JIPPI....etter en uke uten hårvask,skal jeg nå ned til frisøren å vaske håret....O'du store LYKKE !
Ikke ofte jeg går med noe "skaut" i håret....men nå er det så ille,at jeg bare må dekke det til.
Og endelig kan jeg bevege meg litt på utsida døra her etter å ha sittet inne i en uke :) Så i kveld er jeg klar for skoleavsluttning for Mats Fredrik...og i morgen ble det brått sommerferie !

Nei....nå må jeg ned å "flotte" meg hos frisøren med en hårvask ;)

Ha en toppers dag alle sammen.

2 kommentarer:

mineenglersmå sa...

du får kose deg masse...;-) det har du virkelig fortjent...;-)

Linn sa...

Aj aj,en hårvask har vel aldri føltes bedre vil jeg tippe ;)
Ha en flott avslutning med Mats Fredrik!
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥