tirsdag 19. juni 2012

De gror til disse søte små !

Ikke veldig blogglysten om dagen...men må vel prøve meg på noen innlegg for det vel.
Lillesøster'n la ut ett bilde av seg selv med datter'n sin i dag..og de er jo så søte,og vi er så stolte av dem,så da deler jeg med dere også ;)
Synes  ikke det er lenge siden jeg la ut melding om at jeg hadde blitt tante til denne lille frøkna jeg,
men ser jo at det begynner å bli en stund siden,gror til disse søte små :)

Ha en fin dag i sommerværet i dag...vi får nyte de få dagene med litt varme som vi er så "heldige" å får ;)

1 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så søt! ♥¨

Du spurte meg om noe på bloggen min, som jeg sendte svar på pr mail, men den mailen som kommer opp når du legger igjen kommentar ville ikke ta imot mailen min.

Nå kommer jeg ikke på hva du spurte om, så om du husker det må du bare spørre igjen. ;)

Vibeke :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥