fredag 25. mai 2012

Huhei hvor dagene flyr!

Da var det jammen helg igjen. 
Her føler jeg at dagene bare flyr avgårde. I går var vi jo i Oslo..eller Smestad, for å se på bunad hos Norske bunader. Men før vi kom så langt...så havnet vi i en nesten stillegående kø i Sandvika.
Men vi rakk butikken,og vi var der 17:45....ett kvarter før stengetid....Veldig glad vi rakk det :)
Ulrikke har ett stort ønske om denne bunaden...og med god hjelp fra pappa'n sin og oss,så ble det heldigvis mulig....Heldige Ulrikke.
De hadde en bunad hengende ferdig der..men den var litt i største laget for Ulrikke...men det var visst bare og sprette opp hele bunaden,og sy den inn....er det noen sak!!! Så allerede neste lørdag,skal vi inn og hente
den nye vestfold bunaden til Ulrikke :o)
På vei hjem igen,så skulle jo jeg innom Bahuas for å se om de hadde disse hagemøblene jeg ønsket meg,
men neida,de var selvfølgelig gått tomme.
Tuslet en tur innom Liertoppen for å kjøpe en bursdaggave....og vips,så fikk jeg øye på noe på Nille
Der hadde de jo nesten likt cafemøbelsett som på Bauhaus....men til nesten halve prisen. Så da var mor fornøyd med turen også,hihi. Veldig mørkt bilde...men ble tatt med Iphonen sent i går kveld.

Dette ser ut til å bli en strålende pinse da...for ett fantastisk vær. Her har mannen reist på hytta med sønnen og vår nevø....De koser seg masse,for de fikk jeg bilder av istad...og for dere som er glad i å fiske..Se hvilken fisk som er på plass i fjorden nå 
Og minste frøkna har reist til tante og onkel i Tønsberg,der skal hun være i helgen,og ser ikke ut som hun lider noen nød akkurat henne heller ;)
Deilig og få spyla kroppen litt i denne varmen vi har om dagen ;o)

Så her er det bare Ulrikke og jeg hjemme. Vi har 2 late dager foran oss...herlig. I kveld har vi kosa oss på terrassen med pizza sammen med Trine....og til i morgen,har jeg kjøpt inn masse,masse reker...Gleder meg så.

Hva slags planer har dere i pinsen????

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥