mandag 23. april 2012

Morgenstund har gull i munn

Vi har igjen hatt besøk av lillesøster og hennes familie i helga.
Og da blir det jo masse babykos. Matilde er kjempe ivrig på å holde på fanget,men det holder med bare "bittelitt".
Her er de hvertfall knipset på morningen i går.
2 søte jenter
Mille-mor sliter med å holde tunga rett i munnen,hihi!

Håper alle har en fin mandag.
Jeg har ligget på sofa'n i dag og sett litt på ABB rettsaken,og jeg blir bare mere og mere rystet.
Følger du litt med??

1 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Jeg har heldigvis vært på barseltreff idag, så jeg har ikke sett noe. Det holder i massevis med oppdateringene syns jeg.. Fikser ikke å se på alt jeg..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥