søndag 15. april 2012

Hellu alle sammen!

Helga går så altfor fort,og i morgen er mandagen her alt...Ok,Jeg liker mandager også jeg ,får huset litt for meg selv,og kan pusle med ting i fred og ro :o)

I dag har vi hatt 2.runde med familie på bursdagbesøk. Mannen hadde laget istand en ny kyllingrett,som smakte godt,og vi gjorde det enkelt med kaker,hvor vi hadde brownies og vestlandslefser !
Den yngre garde er samlet,ikke ofte disse kusinene og fetterne ser hverandre. Men de har hatt det veldig moro sammen i dag....og jammen lurte ikke vår lille nevø på om han kunne bo her for alltid,hehehe!
Matilde er veldig klar for nok en bursdagfeiring av broren sin...han er som vanlig veldig unvikende når man skal ta bilder av han,derfor så lite bilder fra han!
Siden bursdaggutten ikke vil bli tatt bilder av,var det hvertfall helt greit å knipse bilde av storesøstra si :o)
Og helt til slutt ett bilde av tvillingene,Sandra og Sebastian.

Vi har hatt en toppers dag med de alle sammen.....og ikke så altfor lenge til vi sees i bursdag igjen,til disse 2 tøffingene som blir 8 år.

I morgen skal jeg vise dere bilde av det nye flotte bordet jeg har fått meg....jeg er sååå fornøyd.
Ha en fortsatt fin søndag.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥