torsdag 19. april 2012

Damenes Aften!

I kveld er det klart for Damenes Aften på Re-Torvet.
Og Mats Fredrik og Matilde skal gå som "modeller" - Så nå skal de snart ned og fikse hår og klær,
og bli stæshet fra topp til tå.
Matilde skal gå i klær fra
klærne er å få kjøpt i butikken til søte Kine,Helt Perfekt :o)

Mats Fredrik skal gå i klær fra Quiksilver.
Disse klærne får man også kjøpt i butikken Helt Perfekt.

Skoene barna skal ha på seg,er lånt fra

Jeg skal selvsagt ha med meg kamera ,og knise litt bilder underveis. De starte jo dagen hos frisøren
Gleder meg masse til og se de gå på "catwalken" som Mats Fredrik kaller det ;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så spennende. HUsker selv jeg gikk mannekeng for en butikk som het Pyramiden når jeg var liten, og jeg husker det enda. Gikk vel fra jeg var 3 til jeg var 8 år :)

Hege sa...

De var så søte og flinke. Kommer snart litt bilder :o)

Hild Frøya sa...

Så spennende.. jeg må ta meg en tur på noen av disse damenes aften jeg også tror jeg.. hehe..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥