onsdag 21. mars 2012

Vennindekveld

I dag har jeg vært til kontroll på sykehuset igjen,og det var ikke spesielt festlig i dag,dessverre :o(
Så da blir det kjempe topp med en kveld med gode venninder...Og vi skal kose oss med REKER
Det er jo bare så godt. Og her hjemme er det jo bare Matilde og jeg som liker det,så blir lenge mellom hver gang vi spiser reker her i huset .
Og det passer jo perfekt på en så flott solskinnsdag som dette. Gradestokken viser 19 grader.
LOVE IT.

Nå er det en liten timeout på sofa'n!

En super Onsdag til deg.


5 kommentarer:

Therese sa...

Håper det går bra med deg og at du blir frisk. Jeg vet ganske mye om å være langtidssyk, og det suger bigtime. Det er krevende å være syk.

Reker er fantastisk, og med noen venninner og litt hvitvin så er ikke livet så aller verst ;-)

Fantastisk vær er det også i dag - nydelig.

Ha en flott ettermiddag!

Klem fra Therese

Linn sa...

Uff da,ikke bra å høre :(
Håper det snur,og at alt plutselig blir bra :)

Oj oj,endelg ble det reker på deg ;)
Sjesser selv på det igjen,nam nam!
Er jo noe av det beste som finnes!

Ha en herlig kveld med gode venner,nyt hvert minutt :)
Klem

mineenglersmå sa...

nei, nei, jenta mi...:-( det var trist å høre at det ikke gikk bra...:-( men så koselig at du skal på jentekveld i dag da....:-))) kose deg masse....:-))) jeg har samme problemet som deg...det er bare jeg som liker reker her og, men vi kan jo spise reker sammen en gang du og jeg?....;-) jeg har så lyst til å besøke deg snart...:-))) si i fra dersom det passer en formiddag til uke da...:-))) stor klem i fra meg...:-))

englemor sa...

Så herlig godt ut med reker.
Håper det står bedre til med deg :-)

Ønsker deg en fin onsdag.
Varm klem fra Hilde

Nennes sa...

Uff sa...ikke bra!

Men så bra å kose seg med reker da, nam det er så snadder!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥