fredag 16. mars 2012

Dukkeklær er moro :o)

Etter å ha lest innlegget til PIA i går...så ble jeg selvsagt fristet til å kikke litt på disse dukkeklærne hun snakket om. Og jeg,jo jeg lot meg friste. Og PIA hadde jo helt rett..det var fine dukkeklær til en billig penge.
Jeg tittet innom Epla butikken til LadyRonja !
Her er hva som datt ned i handlekurven min i kveld...Håper snuppa blir veldig fornøyd :o)
Kjempe søtt strikkesett  med tilbehør til 89,-

Fleece dress med tilbehør til 79,-
Og det siste settet,Olakjole med tilbehør til 79,-
 Moro når man kan få det så billig...skulle man kjøpt dette i butikken,disse ordinære babyborn klærna,så ville det vel kostet hvertfall 200,- pr sett vil jeg tro. Moro,moro!

Masse fint man kan finne i Epla butikken.

4 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Så kult. Her i huset er vi så heldige at vi har en mamma som lager dukkeklær. Så vi slipper å kjøpe. Jeg prøver å få henne til å skaffe seg en epla butikk da, men har ikke lykkes så langt. kanskje jeg skulle ha laga en for henne.

Hege sa...

Synes dette var så fint,og så billig...Og allerede er det på vei i posten til meg :o)

Livy sa...

Heisann!
Så utrolig fine klær, også for en fiiin pris☺ Her må jeg inn å titte! Tusen takk for tips!

Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

Pia sa...

Ha ha, du er like ille som meg! Jeg ble jo tipsa av en annen blogger, og klarte jo ikke å styre meg... Dukkeklærne er jo ikke av de sprekeste, men det er jo tross alt dukkeklær...Vesla mi er veldig fornøyd med det vi kjøpte til henne (eller til dukka, da...)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥