mandag 13. februar 2012

Vi blar en dag tilbake...

Ja,for i går var det jo faktisk morsdag.
Og her hjemme var det jo ikke ett eneste barn hjemme,
før seint på ettermiddagen.
Men mannen hadde ordnet med blomster (som jeg fikk på lørdag)
Jeg fikk disse flotte klokkeblomstene 
Passet perfekt i det lille vinduet på kjøkkenet
Jeg fikk også en kjempe fin bukett med roser

Når ungene kom hjem her,så hadde Matilde lagd MANGE fine kort til meg også,
og Ulrikke hadde vært på shopping og kjøpt ett kjempe fint stjerneskjerf til meg.
Tenkte jeg skulle få tatt bilde av det,men det hadde hun jammen tatt på seg
selv i dag,hehe!

Nå har Ulrikke vært så heldig å få være med ned å besøke den nye kusina si,heldiggrisen.
Gleder meg masse til vi også får tatt turen nedover for å hilse på.
Håper hun får knipsa masse fine bilder.

Nå skal vi sette igang med middagslagingen her...Ha en fortsatt fin dag.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥