tirsdag 7. februar 2012

Tapet til barnerom

Leter,leter og leter!
Men det er ikke så lett å finne en tapet til den ene veggen på rommet til Matilde.
Skal jeg kjøre på med en rosa barnetapet,eller skal jeg tapetsere med en helt 
lys tapet,som jeg bare skal klistre noe veggdekor på????
Hva ville du gjort???....Synes dette er kjempe vanskelig.

Jeg synes jo denne tapeten er fin....men hvor lenge synes jeg det???
bilde lånt fra google.
Men jeg er veldig redd jeg vil gå veldig fort lei disse mønstrete tapetene.

Derfor hadde det kanskje vært koselig med en helt enkel tapet,med
veggdekor på....



Trenger litt tips jeg folkens...del gjerne dine tanker om dette  med meg ;o)

8 kommentarer:

mineenglersmå sa...

Jeg syns tapetene til Pip og Borge er veldig fine. Jeg likte den første taperen best til prinsess<3 så lenge det bare er en vegg, så syns jeg den kan bre i et dekorativt mønster;-)

Pernille sa...

Du burde kjøre en ensfarget tapet, og heller pynte med veggdekor. Da kan du bytte ut litt oftere, istedenfor å skifte hele veggen ;)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Jeg syns også at enkel tapet eller male så heller pynte, man får tak i det meste av vegg pynt nå.

Gleder meg til å se hva du velger.
Ha en fin dag

Line K.S. sa...

Ta ensfarget tapet og pynt med dekor.Masse fint du kan pynte med og som du kan bytte ut når du går lei..

Anonym sa...

Jeg syns du heller burdte gå for en enkel vegg,med veggdekor som lett kan byttes ut etterhvert :)
Jenta di begynner å bli stor,og plutselig en dag forandrer hun smak ;)

Klem Linn
wwww.mittliv-linn.blogspot.com

Therese sa...

Uten tvil, og med erfaring: lyse vegger og veggdekor som kan skiftes ut/tas vekk.
Vi var dumme og malte rommet til snuppa lilla for 4 år siden, og nå må det males da hun snart er 11-vis og ikke "orker" rosa/lilla mer.. off..

Gjør barnerommene enkle og rimelige!

Lykke til!

Benedicte sa...

Om du velger en med mønster eller figurer, kommer du til å gå drittlei fort. Velg striper eller lignende så er det både tidløst og vennligere for øyet. ;)

Anonym sa...

Hei, det siste bildet, rosa tapet med blomster, vet du hvor den er og få kjøpt?
Heidi

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥