onsdag 15. februar 2012

Nytt kjøkkenbord

I går kjøpte jeg nytt kjøkkenbord når vi var innom Ikea.
Det er vel på en måte litt likt det som står der i dag,
men veldig mye nettere.
Og til en pris på 395,-...så er det ingen krise om det jeg skulle gå lei,
eller at det skal bli stygt.
Så skal jeg få låne noen stoler av ei venninde...så da blir det veldig bra :o)
Her er kjøkkenbordet fra Ikea :

Ellers så var det ikke så veldig mye annet jeg kjøpte der.
En salatbolle,vase og noen bøtter !
Men innimellom kan man jo være kjempe heldig å gjøre mange kupp.

I går laget Ulrikke en liten video med bilder fra det nye familiemedlemmet vårt.
Og det var jo sååå søtt.
Skal se om jeg kanskje får lagt den ut i kveld.

Nå er det pølsemiddag,før Matilde skal avgårde på dansen,og Mats Fredrik på fotballen :o)

Ha en super Onsdag.

1 kommentarer:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Det var sånt bord jeg tenkte jeg skulle ha på kjøkkenet når jeg skal pusse litt opp til sommeren.
Smal og lang :)

Kjempe fint og billig.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥