tirsdag 10. januar 2012

Rosa tulipaner

I dag skulle jeg egentlig starte opp med trening,men fysioterapauten
min tok ikke sjansen på det enda,så fikk bare beskjed om å komme
meg hjem,og ta det med ro !
Så imens jeg ventet på ei venninde som var å trente,ruslet jeg litt bort
på sentret og handlet litt...her hjemme var det helt tomt for brød og melk.
Og på Mestergrønn hadde de noen kjempe søte rosa tullipaner
som bare skrek etter å bli med meg hjem ;o)
Og jeg fikk endelig tatt i bruk den fine vasen jeg fikk til jul.
Er veldig vakkert med friske blomster...tror jeg skal bli flink og kjøpe meg
en bukett i uka,da vil det stort sett alltid være friske blomster her :o)

Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal lage til middag.
Blir det fiskeboller i hvit saus med purre og gulrøtter og poteter
eller skal vi ha koteletter,råstekte poteter,brokkli,blomkål og bearnise???
Forslag til gode middager???

1 kommentarer:

berta sa...

Disse rosa tulipanene bare ropte på meg i dag også.....må le litt for nå står dem i akkurat samme vase som hos deg og lyser opp i stua mi!!! Sammen med 7 herlige fargerike primular i en stor skål.............herlig det er vår!!!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥