mandag 16. januar 2012

Jeg gleder meg!

Kjenner nå at jeg ser veldig frem imot lysere tider,varme sommerkvelder,
sladdrekvelder med gode venninder osv,osv!
Gikk gjennom noen bilder på tlf istad,og da kom jeg over litt
bilder fra i sommer...og da kjente jeg at jodda,
jeg gleder meg til vår-sommer og sol.
For i år må vi vel kunne få en ordentlig sommer.
Sitte og dyppe jordbær i sjokolade...nammis.
Og ikke minst noen sene kvelder meg gode venner.
Og hva er vel som å gå å kjøpe seg en softis med barna og rusle 
litt rundt i tønsbergs gater.
Jooooda,sommer'n er bra den :o)

3 kommentarer:

Linn sa...

Sitter selv å ser gjennom bildene fra sommeren ;)
Aaaah,lengter!!

Anonym sa...

Åh, de jordbærene så VELDIG gode ut. Nå fikk jeg vann i munnen. Har forresten sendt deg en mail. Sett den? Hilsen Kjersti

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Mmmmhmm!! Jordbær og sjokolade. Skikkelig slager c",)

Klem Anna

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥