torsdag 12. januar 2012

Jeg er så klar for litt nye oppskrifter

Jeg synes hver gang vi skal stelle istand til noe her hjemme,
så går det i de samme kakene hver eneste gang.
Det er ostekake,brownies ,oreokake osv...men jeg har lyst og lære
meg noen helt nye oppskrifter,som selvsagt ikke krever alt for mye greier,hehe.

Jeg synes denne her er fantastisk god :
Denne har jeg faktisk aldri laget.
Marengskake med sjokolade og banan.
Saftig gulrotkake.

Men det jeg igrunn lurer på,er hva pleier du å bake til 
sammenkomster...JA,jeg trenger sårt litt nye tips,hehe.

4 kommentarer:

Linn sa...

Haha,kjenner meg igjen :p
Her går det i Oreokake,gulrotkake,pavlovakake og snickeerskake!

Har du prøvd deg på Island kake da?
Den er faaaarlig god <3
Eller verdens beste?

Den gule kaka vil jeg også prøve meg på,den er en av mine favoritter!

Pernille sa...

Her var det mye som fristet. Jeg skal vel bake litt snart, for å teste ut farmors aller beste nøttekake <3

Hild Frøya sa...

Det går stort sett i det samme her også. Cupcakes er morsomt og lett å bake da. Og solkake (gul kake) er bare nydelig!

Gro sa...

Du kan jo få lov til og prøve og lage en palovakake til meg til lørdag da. :)))

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥