fredag 6. januar 2012

Endelig hjemme igjen

Da er jeg endelig hjemme igjen. Og det var veldig godt.
Nå er det bare å slappe av fremover,så får jeg ta dagene
som de kommer.

Nå må jeg bare dele en ting som står på ønskelisten til 
minste frøkna...eller,det er vel faktisk til mamma'n :o)
Det er denne flotte Marius tunikan som jeg fant inne på bloggen
til Et Husmorliv...Hun lager så mange flotte ting,så ta en titt på bloggen hennes.
Tunikan finner du i dette heftet fra Sandnesgarn !
De har også en annen utgave av dette Marius designet,den er også 
veldig,veldig fin :
Så nå min kjære svigermor,har du fått ett ønske vettu.
Når alt stresset med oppussingen deres er over..ja da kan du 
se om du får tid til ett aldri så lite kose-prosjekt med strikking,
Hint-Hint ;o)

Ønsker dere alle en riktig god helg.
Her blir det masse avslappning i sofa'n denne helgen.

2 kommentarer:

Therese sa...

Takk for veldig hyggelig skryt (igjen!!).
Håper du får strikkehjelp, ellers skal jeg gjerne strikke skjørtet for deg, bare jeg er ferdig med tunikaene.

Ha en fin helg!!

Klem, Therese

Hild Frøya sa...

Jeg er også stor fan av det mønsteret. Kanskje jeg skal legge inn noen ønsker hos min snille håndarbeidsmamma!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥