onsdag 4. januar 2012

Da var vi kommet til aller siste del

Nå tipper jeg noen begynner å bli litt forskyndt av alle bildene fra turen vår,hehe!
Men...here we go again :
Her har vi jubilantene,som har vært gift i 50 år.
Gratulerer så mye Alroy og Karin
 
Vi kosa oss med gode drinker...Her har Ulrikke fått seg
en Strawberry Daqueri....selvsagt alkoholfri.
Og jeg fikk også min etterlengtede Strawberry Daqueri jeg også,som jeg har
gnålet om i ett par år snart,hihi.
Og det var da flere som kosa seg med røde bær i glassene,
ikke noe forskjellsbehandling på små og store her nei.
Super stas og få egne "drinker"
Her er mine fantastiske svigerforeldre.
Og vi må bare takke for årets julegave,som var denne turen.
Vi koser oss så masse når vi er sammen med dere.
Her har vi min svigerinne og svoger.
Håper dere koste dere like mye på turen som vi gjorde.
Tross store bølger og litt uggen form.
Og jammen ble det ett helt greit bilde av mannen og meg også.
Det er igrunn heller sjeldent at vi klarer og få til ett bilde
av oss begge sammen,hvor ikke den ene lukker øya,og den 
andre evt sitter og prater.
Her er "små-gjengen" samlet.
Alle er veldig klare for å komme seg i resturanten Oceanic for en bedre middag
Var en kjempe flott resturant..og veldig hyggelig kelnere,som ikke var vanskelige
og be,hvis det skulle være noe ekstra. 
Nå skal dere få se vår 3 retters meny :
Forretten var : Katenskinke og chevre
Hovedretten var : Indrefilét av kalv med poteter.grønnsaker og saus
Desserten var : Sjokolade terrine.

Vi var også og så på en Musical etter middagen.
Kjempe flinke artister,som hadde sitt 300.og siste show på båten.
Etter showet var det bare og komme seg tilbake til lugaren for å få en god natt søvn, før hjemreise
Snuppene mine på vei til lugaren
Så da er døren lukket på rom 9-920.
Og vi takker alle som var på turen for en kjempe fin tur.
En super gjeng å reise på tur med.

1 kommentarer:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Godt nytt år :)

Ser ut som dere har hatt en kjempe fin tur sammen!
Har vært på den båten selv, og det er en super bra båt med mye rart man kan gjøre (var uten barn)

Ha en fin dag videre.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥