søndag 1. januar 2012

1000-knas

1.nyttårsdag har hos i dag vært en utrolig sløv dag.
Vi sov lenge ,Matilde hoppet ikke  ut av sengen 
før  12:20...Luxus!
Ellers har det gått i litt smårydding og klesvask.
Blir litt å rydde etter 21 mennesker...Men vi storkoste oss veldig.
Ble ikke tatt veldig mange bilder i går...tror det ble 3 bilder,
de skal jeg se gjennom før de evt publiseres ;o)

Men dagens høydepunkt for barna var dette her

Så nå er pepperkakehuset i "1000-knas".
De var veldig ivrig på og skulle spise dette...men var ikke mange
bitene de spise før de synes det ble litt for ekkelt.

Nå er det sofa'n ett par timer til,før senga kaller....ett stk barn klar for
barnehagen,og 2 stk barn i heimen...rolig start på uken ;o)

5 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Vi skulle egentlig knuse pepperkakehus idag vi også, men vi glemte det helt bort, så det får vi ta etter barnehagen i morra isteden..

Størstepia sa...

Hihi, jeg glemte det også, akkurat som Hild Frøya over her:-/ Men, med en gutt som er "stuck" hjemme, så er det greit å ha noen overaskelser og gjøremål på lur...

Håper dere hadde en herlig nyttårsaften igår, du får legge ut bilder om de er bra nok!:-)

Riktig godt nyttår til deg Hege, jeg har kost meg masse med bloggen din i året som har gått. Rart det der, man føler nesten at man kjenner sine medbloggere!:-)
Gleder meg til å lese om deres liv i 2012 også!

Klem fra størstepia

mammaKine sa...

Vi har også glemt å knuse pepperkakehus. Menmen. Vi tar det i løper av uken. Ha en fin kveld :-)

Hjemme hos meg sa...

Hei!



Herlige bilder...
Godt nyttår :)

Klem Anette

Pernille sa...

Mmm, pepperkaker med masse melis og pynt er godt. Jeg har et stort hjertepepperkake liggende fortsatt, med masse melis og nonstop :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥