mandag 5. desember 2011

Ønsker ny uke velkommen

Da var vi igjen igang med en ny uke,
en ny uke med mye jobb.

Tenkte jeg skulle vise dere sviblene jeg kjøpte
på Mestergrønn før helga....og jeg elsker skåla på den :o)

Pleier ikke ha svibler,men synes de var så fine i denne potten.

Blæææ,i morgen skal jeg til optikeren...har de siste dagene gått med 
skikkelig tåkete syn på det ene øyet,ikke behagelig.
Krysser fingrene for at det er noe som går fort
over av seg selv.
Har du vært borti noe lignende??

2 kommentarer:

mineenglersmå sa...

Den potta var fin....hvor har du kjøpt den? jeg opplever tåkesyn og dobbeltsyn når jeg er veldig sliten. men nå har jo jeg ME da. Pappa opplevde å ha sånt syn, og det var linsa på øyet som hadde løsna. det blei ordna fort med laser. håper ikke det er noe sånt med deg. håper det går bra med deg i morgen....:-))) klem

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så fin blomst :) Det er så ubehaglig å gå med dårlig syn, håper det ordner seg.

Ha en flott uke videre :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥