mandag 19. desember 2011

Løper tiden ifra deg

Hvor har disse dagene i Desember blitt av???
Tiden går altfor fort,og døgnet har alt for få timer føler jeg.
Men er vel delvis i rute,noen smågaver igjen,så er jeg vel i havn.

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av julepynten jeg 
tok mens vi pyntet juletreet på lørdag.
Dette er julekulene som ble gitt bort i give away på bloggen her
for noen dager siden...Kommer fra Princess.
Denne er kjøpt på Nille på halv pris i fjor
Disse er kjøpt på Christiania glassmagasin
Og til slutt disse helt enkle julekulene som kommer fra Europris.

1 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Lekkert.. Selv har jeg bare enkle røde og gullkuler på vårt tre. Blir nok bytta ut litt etterhvert, men for nå, så er treet meget barnevennlig.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥