torsdag 8. desember 2011

Ett av årets julekort

Nå tenkte jeg at jeg skulle vise dere årets julebilde,som Ulrikke
skal gi til pappa'n sin. Han får alltid ett eget julebilde
av bare henne...sånn er det når man har en annen pappa
enn resten av gjengen her ;o)

Vi har selvfølgelig i år også vært å tatt julebilder hos 
Fotograf Trine Bjervig,som alle de andre årene.
Men felles bilde får dere vente en stund til med å se.
I dag er de hvertfall sendt i bestilling.

Her er årets julebilde av Ulrikke
Gleder meg masse til disse kommer i posten.

Har du rukket å bestille julekortene enda???

2 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Så fint bilde ;) Jeg har fått sendt alle julekortene ;) Ha en flott førjulstid videre juleklemmer fra Nina

Barbro sa...

Flott bilde :-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥