torsdag 10. november 2011

Vinn en Tassimo-kaffemaskin

Vil du vinne en Tassimo kaffemaskin?
Da må du trykke deg inn på siden dems
på Facebook,og være med på konkurransen.
Vi har denne,og jeg digger den.
Neste innkjøpet jeg skal gjøre til denne er denne her 


En Indisk spesialitet av krydret te,med kremet melk og toppet med fint skum.
Teen er krydret med kanel,kardemomme,sort pepper og ingefær.

Trykk HER for å komme til facebook siden dems ,
og månedens konkurranse.

Og når vi først er inne på Facebook...blir kjempe glad hvis du trykker
deg inn på facebook siden min også :o)

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Stilig maskin.. Håper du vinner den :-)

Line K.S. sa...

Åhhh....sånn te vil jeg smake på neste gang jeg kommer på besøk.Ser god ut:-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥