fredag 11. november 2011

Flere varianter til Tassimo

Har googlet litt rundt på nettet i dag....og da kom jeg over ett
par ting til jeg kunne tenkt med til Tassimo maskinen.

Denner her frister jo veldig...(Jeg liker jo igrunn ikke kaffe)
Eller f.eks denne her med Creme Brulee

Har du en favoritt til kaffemaskinen din...og er du fornøyd med utvalget?

Neste uke er det tilbud på Tassimo maskinen til 699,- for alle Coop medlemmer,
i alle Coop butikker. Er du i tvil ville jeg absolutt anbefalt deg og kjøpe en.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal kjøpe. Ble ikke den som er på tilbud da, men men... Jeg vil ha en hvit for det er det som passer best her og da ble det tassimo T20 :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥