søndag 9. oktober 2011

Rainyday her på Revetal

I skrivende stund plasker regnet ned her.
Og det har vært kaldt. Har fyrt opp i peisen siden morningen,
så begynner å bli godt og varmt her nå!

De 2 store jentene satte igang med bollebaking før
Pernille ble hentet,og måtte sette kursen hjemover.
Og de bollene ble kjempe gode.
Flinke jenter.

I morgen starter skolen opp igjen etter høstferien.
Og Ulrikke starter opp med praksisplass i barnehage i morgen.
Blir veldig spennende å se om hun vil trives : o)

Hos meg er ikke formen helt på topp,så nå skal jeg legge meg
ned på sofa'n her og slappe av.
Skal faktisk ligge å nyte lydene av regnet som pisker på rutene
og vinden som blåser på utsiden.
I morgen kommer det en ny give away.
Denne gangen fra A&C....med fine smykker
fra serien Grace Kelly.
Gled dere!

3 kommentarer:

Line sa...

Ja,det er deilig med litt varme fra peisen i dette været. Blir det opphold i dag,så kommer jeg kanskje bortom en tur:-)

Birthes Verden sa...

Her og er det fint vær ute til å være inne i;)
Er litt koselig med skikkelig høstvær også da. Iallefall når man kan være inne med fyr i peisen.

Klem Birthe

Hild Frøya sa...

Det har regna her i helgen også, så vi fikk desverre ikke gjort alt vi ønska å gjøre ute. men vi får ta det igjen. Jobbe litt ekstra denne uka bare.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥