søndag 16. oktober 2011

Nattmenneske

Da var klokka blitt midt på natta igjen,
sånn ca 3:30.
Jeg elsker å sitte opp til seint på natta,slappe helt 
av og ha tid bare for meg selv.

I dag har det vært kjempe masse å gjøre på jobb,og det er
jo supert,da fyker jo dagen avgårde.
Men pheeeew,hvor sliten man blir når man da først setter seg ned.
Og hvertfall når man vet man skal rett hjem for å lage 
ostekaka ...men gikk veldig bra det også.

Rakk og tenne litt lys,og slappe av litt i sofan i kveld,
før jeg fikk hyggelig besøk av gode venninder.

Høstdekorasjonen  på fatet var jeg så heldig og få av mannen min på jobb i dag :o)

Nå er det natti natt for denne dama.
I morgen er det bursdagfeiring i Tønsberg sammen med familien,
det er lenge siden sist nå,så det blir koselig.

4 kommentarer:

Lykkemamma sa...

Ja, det var sen blogging :-) Jeg også elsker å være lenge oppe, men sjeldent så sent som dette da :-)

Ha en fin dag i bursdag!!

Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Ja, det er herlig med litt aleine tid om kvelden/natten! Jeg ble oppe til 01.30...lenge for min del c",)
Kos deg på bursdag imorgen, Klem Anna

mineenglersmå sa...

vi er noen skikkelige natteravner vi....kvelden og natta er jo den beste tida....:-))) kos deg i kveld da....:-)) klem

mammaKine sa...

Det var jammen sent. Håper du fikk sove litt lenge i dag.
Og koste deg i bursdag. Ha en fin kveld, klem!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥