mandag 3. oktober 2011

Litt flaut

Men det er sant.
Jeg har faktisk i dag bestilt meg nye gardiner til kjøkkenet.
For selv om jeg jobber i en butikk som selger masse gardiner,
er det ikke alltid man finner DEN gardinen man har lyst på.

Så jodda,denne jenta har bestilt gardiner på nett i dag
Så nå blir det endelig grå stripete gardiner til kjøkkenet som
jeg har vært på utkikk etter en god stund nå.


Dere,tenk at vi allerede skriver 3.Oktober på kalendern i dag.
Synes dager,måneder og år bare flyr avgårde.
Det er nesten bare 2,5 måned til jul igjen.
Egentlig snart på tide å starte på pakkekalender innkjøpene,skrive
ønskelister til julenissen osv,osv ; )

Her er det jo som jeg nevnte høstferie denne uka,
men minste frøkna er i barnehagen noen av disse dagene,
mens jeg er hjemme sammen med Ulrikke og koser meg.
Hun skal sette igang her nå med og lage amerikanske cookies.

Avslutter med ett bilde av minste snuppa som har på
seg ny bluse fra Kappahl


Ønsker deg en super duper dag

4 kommentarer:

mineenglersmå sa...

Så fine gardiner...:-)) og kjempe søt bluse....:-))) har du ikke begynt på pakkekalenderene? Jeg blei ferdig med den da det var halv pris på Glitter i sommer...:-))) Julegavene mangler jeg bare gaver til Lars og Lillegutt....deilig for lommeboka å være ferdig...:-)) kos deg med Ullerikke du da....klem

Pernille sa...

Kos dere masse, så ses vi til fredag <3

Hanne sa...

Ja tiden går ufattenlig fort.. HAr begynt innkjøpene til lillegull sin første pakke kalender! Gøy!:)

Hege sa...

Så flink du er Elisabeth....jeg har noen pakker å handle inn veit jeg. Ett skikkelig pes hvert år igrunn...men er jo så morro også da :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥