lørdag 22. oktober 2011

Homeparties!!

Huhei!
På under 1 måned skal jeg  ha 2 homeparties her hjemme.
Og jeg er ikke veldig glad i sånne ting. Men denne gangen har
jeg vært grei for å hjelpe en venninde for å få en fin avtalegave,
så da skal jeg holde Partylite party til Mandag.

Har du vært på Partylite party før?
Bilde lånt fra Partylite.no
Bilde lånt fra partylite.no
Bilde lånt fra partylite.no
De har også litt lykter i forskjellige varianter.
Bilde lånt fra parylite.no
Og til slutt duftoljer med strå.

Vært borti noe av disse varene...og har du en favoritt???

1 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Har selv vært på Partylite homeparty for lenge siden. Får jeg sjansen så drar jeg på flere. Kjempekoselig måte å handle på egentlig.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥