onsdag 12. oktober 2011

God morgen i det nydelige høstværet

Nydelig vær...men kald morgen i dag.
Jeg har allerede tent opp i peisen.
Takk for mange hyggelig kommentarer på forrige
innlegg...er så moro med kommentarer,
rart hva det der gjør med en 

Jeg må bare vise dere hva jeg ønsker meg.
Jeg var jo innom Kremmerhuset i helgen,og kjøpte
meg noen bokser til kjøkkenskapene.
Og jeg har sett denne før,men har liksom ikke tatt
meg råd til det enda,siden jeg da har handlet så
mye annet allerede når jeg er der


Den er allerede i midt hodet plassert på hylla på kjøkkenet,hihi!

Noe annet jeg vet jeg må gå til innkjøp av,
er ny vedkurv. Og der har selvfølgelig også
Kremmerhuset en jeg liker godt 


Denne kurven kjenner jeg at ikke er veldig lenge til at må
stå i stua...for nå blir det bare kaldere og kaldere.
Og til fredag er det meldt -grader også,brrrrr.

2 kommentarer:

Linn sa...

I <3 kremmerhuset!!!
Mye er det for den vedkurva?
Trenger en som er større enn den vi har fra før :)

Klem

Mine diller♥ sa...

Nydelig klokke - kjøpte den sjølv for ei stund sidan:0)
Lykke til med treningen, kjekt når en kjenner formen blir bedre og bedre♥

Ha ein fin kveld!
Klem ♥

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥