torsdag 27. oktober 2011

Enda mere julevarer er på plass.

Nå begynner det å fylles opp med julevarer i butikken altså
Så her kommer litt flere bilder fra princess med julevarer,
men er bare brukt mobil,så er ikke kjempe 
kvalitet på bildene.
Julekalender,spisebrikke og nisser
godteriboks,duker,løpere og servietter i bøtter og spann
Enda flere løpere,nok en klype-julekalender og englepute
Julestrømpe,løpere,lys,og julekort-holder.
Og Marius serien har nå også kommet inn i grått.
Fåes også i håndklær og fleecepledd (sistnevnte er ikke kommet i butikk enda)

Så start julehandelen nå...da er du i rute,hehe!

8 kommentarer:

Jatte sa...

Ååå, har de boksene kommet nå? Jeg har holdt unna kapper, forkle og puter i den serien som jeg skal ha på kjøkkenet, da MÅÅÅ jeg jo ha slik boks ;)) hehe

Når jeg ser på bildene dine er jeg veldig glad vi har hvite bord, varene kommer så mye bedre frem :)) GLEDER meg til jobb imorgen kveld!!

Ha en fin helg,
Klem Jatte♥

Størstepia sa...

Så masse fint da!!
Takk for oppdateringen, jeg venter på enda flere ettersom varene strømmer inn hos dere:-)
GLeder meg til neste lønning, da blir det julestæsj-shopping:-)!
GOd torsdagskveld til deg:-)
Klem fra størstepia

Hild Frøya sa...

Å herregud.. Jeg bare MÅ ha den Mariusserien.. Jees.. Ble helt forelska jeg nå..

mammaKine sa...

Så mye julevarer

mammaKine sa...

Oi.. Hele kommentaren kom ikke med. Men det var mye fint hvertfall :-)

Marimor sa...

Heisann Hege:)

Tusen takk for koselige meldinger på bloggen min:)

Det er så gøy nå når julen er på vei inn!!! Er så julete som man kan bli:)

Ha en fantastisk dag:)

Klem Mari

Nina Elisabeth sa...

Ååå... gleder meg sånn til jul :-)
Men jeg syns deter litt tidlig at alt kommer i butikken nå. Pepperkaker og nisser har jo vært i salg i en evighet allerede mange plasser.

mineenglersmå sa...

uff...jeg vet ikke om jeg erhelt klar for jul enda jeg....men mye fint....skal ut å kjøpe noen julekuler osv i dag....den mariusserien syns jeg er kjempe fin....:-))))) og jeg fikk tak i det stjernesengesettet jeg spurte deg om....:-))) ønsker deg en kjempe fin helg, vennen....:-))))
klem fra mineenglersmaa

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥