søndag 25. september 2011

Vinn Lion King - Løvenes konge

Dette må være midt i blinken for alle barn..og selvfølgelig for oss
voksne som også liker disse flotte Disney filmene.
Jeg har nemlig fått lov til å dele ut 3 stk av
denne Løvenes Konge filmen.







Du har mulighet til 2 lodd.

1.Legg igjen kommentar i kommentarfeltet
(har du ikke blogg,husk å legge igjen e-post adresse)
2.Legg inn en link til denne give away'n på bloggen din.

Skulle du være en av de som ikke er så heldig å vinne
denne flotte dvd'n,kan du trykke her
for å bestille den selv.

Trekningen vil skje 2.Oktober

Lykke til.

18 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

jeg eeeelsker disney klassikerene♥ Tror minsten ville like denne ;) krysser fingrene!

2 lodd til meg da ;) ha en strålende søndag videre!

Laura sa...

Hei og hopp :)
blir gjerne med på dette, så det blir 2 lodd på meg :)
Ha en fortsatt fin søndag!

Birthes Verden sa...

Her hiver jeg meg på med 1 lodd.
Jeg bare digger denne filmen, så jeg har kjøpt den allerede. Men tilfelle den ene blir ødelagt så kan det jo være lurt å ha en til.
Krysser fingerene og håper på det beste.

Klem Birthe

Anonym sa...

Jeg vil være med, for vi var å så den på Kino og lillemann elsket den ;) Stor stas ;)

Tar full pott :)

Janne sa...

Hvem vil vel ikke delta i sjansen om en utrolig fin klassiker som ALDRI går av moten!!??=)
Jeg deltar med full pott!:)
Sliter med å få signert med min google-konto (blogg-adresse),legger derfor både mail og blogg med :)

janne_1988@hotmail.com
http://jannehalsen.blogspot.com/

Audhild sa...

Blir med å prøver lykken med 1 lodd! *tvi tvi*

Anonym sa...

http://www.loveneskonge.no/bidrag/561
med i konkurransen hilsen Irene
irekri@live.no

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd og krysser fingrene for en godfilm til lilleprinsen.

http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/vinn-dvd.html

Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Toppen give away! 2 lodd, Klem Anna

Størstepia sa...

Så herlig da Hege!!
Dette MÅ jeg jo være med på!
Elsker den filmen:-)

Jeg trekker så klart to lodd!
Klem fra størstepia

Myntebo sa...

Denne filmen har vi såååå lyst på! Håper å ha vinnerlykken med med meg og jeg trekker 2 lodd!

Anonym sa...

Hei.
Kjempefin film:)
1 lodd på meg:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Silje sa...

Jeg må prøve lykken her! Tar gjerne ett lodd! :)

Unknown sa...

Tar med meg to lodd, og krysser fingrene :) Nå er det ikke så lenge jeg har fulgt bloggen din, men jeg må si jeg leser den hver dag! Du har en flott blogg. God helg :)

Anonym sa...

hei=) jeg melder meg gjerne på denne=))
Klem jannikke=)

Silje sa...

Jammen lenge siden jeg har sett denne! Hadde vært supert med et gjensyn av en herlig disneyklasikker:)
Tar 2 lodd

Anonym sa...

It's actually a nice and useful piece of information. I'm satisfied that you shared this helpful information
with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
My web blog - Hainan Airlines

Anonym sa...

fantastic post, very informative. I'm wondering why the other experts of this sector do not understand this. You must proceed your writing. I'm confident, you have
a great readers' base already!
Feel free to visit my site ; topografía

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥