torsdag 29. september 2011

På ønskelista



Tidlig i sommer fikk vi jo ny sofa...og siden da,har vi ønsket oss nytt
salongbord...Og Hemnes sitt bord fra Ikea er ett av bordene vi har
tittet litt på.
Så til uka,så spørs det om vi endelig ikke får oss ett nytt salongbord.

Når vi var innom Ikea før avreise til London,var det veldig mye jeg
ønsket meg fra Ikea. Men nå husker jeg ikke hva alt var,hehehe.
Kanskje like greit ;o)

Nå skal jeg straks finne senga...kjenner at det har vært
mye farting denne uka.



2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

IKEA er farlig ja. Tror de har tjent gode penger på oss. Og mer skal det bli. Alle fire soveromma skal jo få skyvedørsgarderober + at gangen skal innredes. Herregud. Penga flyr. Tror jeg må ønske meg gavekort fra IKEA til jul!

Vibekes Kaoshjem sa...

jeg har det bordet på TV-stua, og liker det veldig godt. :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥