onsdag 28. september 2011

Hylle fra Ikea

God morgen alle sammen.
Da var det blitt morningen alt da,synes ikke det er
lenge siden jeg krøyp under dyna for natta :o)

Den dagen vi reiste innover til Oslo for å levere barna,
var vi en bitteliten tur innom Ikea.

På den turen fikk jeg rasket med meg denne hyllen

Tingene på den er ikke helt sånn jeg vil ha det enda,
men helt greit ;o)
Det kommer nok etterhvert.

Denne lykten og trehjertet som henger der,
har jeg kjøpt på jobben min,Princess.

Så lurer jeg på om dere kan gi meg ett tips,
hvor jeg evt kan få tak i ett hjertet,med lange kvister,(formet som ett hjertet)
som jeg kan ha på utgangsdøra?
Ønsker meg veldig,veldig :o)

Nå er det litt ryddings på planen her,
før det bærer avgårde på møte etterpå.

Ha en strålende dag....i morgen kommer visst sommer'n
tilbake sier de....Glede seg.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mener du bjørkehjerte? Det kan du lage selv=) Veldig enkelt=) Google it!!!!

Unknown sa...

Så herlig den lille hyllen var;)
Koselig pyntet og ♥
Bjørkehjerte lager du lett som en plett selv;))

Plukk deg en god bunke lange kvister, samle de sammen og fest alle sammen med en strikk... så deler du bunken i 2 og bøyer ned til hver sin side.
Vips så surrer du en hyssing, bruker en strikk eller litt tynn ståltråd (gjerne mørkebrun som kvistene)
Voila - der er hjertet ditt;))

Klem line

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥