onsdag 14. september 2011

Da er pakken ankommet !

Da var vi kommet halvveis i uka da.
Og her hos oss på Revetal er det knall vær i dag.
SOLA skinner,men det blåser kjempe masse!

Jeg har vært flink i dag,og begynt å rydde i gardroben i gangen,
og det trengtes VELDIG for å si det sånn.

Postmannen har også vært her med 2 pakkelapper til meg.
Det var hentelapp på shampoen jeg bestilte rett før helga,
og den ene Buzzador pakken min.



Når jeg hentet denne på posten,lurte jeg på hva i alle dager
de hadde puttet oppi her,for den var kjempe tung.


Og det var ikke småtteri i pakken...så nå skal det vaskes masse
i heimen her hos oss,bare å søle så mye man vil ; )



Og her er en del prøver jeg skal dele med venner og kjente.
Så har du lyst til å buzze,så hiv deg på.


3 kommentarer:

Line sa...

Alltid gøy med hentelapper:-) Har ikke kommet med på noen buzz kampanjer på lenge jeg...

Linn sa...

Har registrert meg som buzzador for leeenge siden,men får ji aldri noen tilbud om å bli med på noen kampanjer :(

Tindrande Auge sa...

oisann! du fikk virkelig masse! jeg har meldt meg på buzzador jeg også,tidligere, men har ikke fått noen tilbud om "oppdrag" enda hehe.

Ha en strålende uke videre ;)

Klemmer fra Nina

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥