mandag 1. august 2011

Nye varer på vei i butikk.

Da er jeg tilbake på jobb etter ferien. Og her har det igrunn kommet inn en del nye godbiter... Og jeg regner med mere er på vei... Ta turen innom å kikk på de flotte nyhetene


Denne Gabriella lykten koster 299 ,-


Den har også koselig bilde i glasset (kom igrunn ikke så godt frem i disse mobilbildene)


Vi har også fått inn dette morsomme friendship skiltet


Dette koster 79,-


Også fått inn en treboks med 2 søte flasker i til 129,-

Og til slutt dette fiiine fatet vi har fått inn


Det er ikke så stort,men veldig fint. Prisen på fatet er 359,-

SÅ løp og kjøp... Mange fristelser og komme tilbake på jobb gitt :-)

Sendt fra min iPhone

4 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Hvor jobber du?? Jeg vil ha :-)

Hege sa...

Jeg jobber på princess Hild...løp og kjøp :-)))

Størstepia sa...

Da må jeg jo innom Princess imorra!!;-) Herlig at du legger ut nyheter altså, fortsett gjerne med det!
KLem fra størstepia

Eline sa...

Så mye fint, det nederste fatet kunne jeg virkelig tenkt meg.
Ha en flott dag.
Stooor klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥