søndag 21. august 2011

3-retters middag

Kan ikke klage på det.
Å komme hjem fra jobb i 18:30 tiden,og få servert en deilig
3 retters middag...Skal jammen si du er flink og grei JV ♥

Til forrett var det kremet karri suppe med chilli og kylling,og en liten
dæsj med rømme :


Så fikk jeg servert deilig hovedrett
med BBQ marinert svinekjøtt,gratinert potetmos,sopp og løk stuing
og annapoteter :


Så var det desserten,som vi fikk dele litt med besøket vi fikk
Jordbær dyppet i sjokolade :



Tusen takk for herlig middag JV....digger når
du står på kjøkkenet og prøver ut nye retter : )

6 kommentarer:

Line K.S. sa...

Høres ut som du har kost deg i dag ja;-)
Jeg skulle sendt gubben på matlagnings kurs hos JV:-)

Hege sa...

Bare å sende han over Line ;-)

Bente sa...

Herlig.Hatt et par dager nå, der mannen har stelt mesteparten hjemme og laget mat.Fantastisk .
Godt å kunne bytte på litt.

Bente sa...

Herlig.Hatt et par dager nå, der mannen har stelt mesteparten hjemme og laget mat.Fantastisk .
Godt å kunne bytte på litt.

Hild Frøya sa...

Mmmm... Høres herlig ut.. Blir nok til at det er jeg som disker opp med sånt her i huset etter at vi har fått kjøkkenet opp, men jeg trives jo med det da..

RoseSommer sa...

Hei, så koselig at du meldte deg på giveaway'en min! Så fikk jeg en kikk innom deg også. Så koselige bilder, og så fine unger :-)
God tur til London, forresten!!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥