onsdag 6. juli 2011

Typisk min uflaks

Jadda...godt jeg har ferie sier jeg bare. For nå sitter jeg her med ett ødelagt bein
nok engang. Er jo ett halvt år siden sist,så trodde igrunn det ikke
ville skje flere ganger,men så feil kan man ta.
Pleier heldigvis bli bedre i løpet av ett par dager,så da
satser jeg igrunn på det denne gangen også.




I dag har det vært enda en fin sommerdag...
men det er veldig klamt om dagene,
så håper det blir sikkelig tordenvær en av dagene.

Til Fredda'n er det lunsj på brygga,hvor jeg og 2 av mine søstre skal møte mamma'n min.
Håper vi finner ett ledig bord ...og at SOLA skinner.

Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofan,og snurre en film tror jeg.

Ha en super Onsdag kveld.


5 kommentarer:

Therese sa...

Huff da, håper det tar seg raskt opp og du er mobil igjen!

God bedring!! Og takk for hyggelig bursdaghilsen i dag. Kooooselig!

klem, Therese

Anne Karins Mat og Vin sa...

Uffda..så kjedelig med foten! Riktig god bedring med deg:) Kos dere med lunsj på brygga, hørtes herlig ut!
Klem

Bente sa...

Håper foten bedres raskt og at du kan nyte sommer og ferie til det fullle.

Størstepia sa...

Huff da Hege!! Det var jo kjipt:( Får håpe det går fort over!
SÅ moro at dere var på Sommertid da:-) Jeg får aldri sett det programmet jeg, for da er det legging av barna...
Hadde jo vært gøy å se deg;-)!

GOd bedring og håper filmen var bra!
Klem fra størstepia

Hild Frøya sa...

Huff.. Kjedelig med ødelagt fot da. Håper du kommer deg fort på beina igjen..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥