torsdag 14. juli 2011

Sommer,sol og ferie

Det er sååå deilig med ferie,lange dager hvor ungene koser seg masse,og vi voksne
får puslet litt i hagen...

I går hadde disse 2 luringene store planer om og sove i teltet ute i hagen.
Men vi voksnes synes vel at de fortsatt er litt små...hehe.
Men de kunne helt klart få lov til å spise kveldsmaten sin der,
og det var de veldig fornøyde med : )


Og brødskiver med salami var mere enn god nok
kveldsmat for disse fornøyde ungene .


Jada mamma...jeg spiser kveldsmaten min!!!

Vi voksne har drevet og gjort klart hagen,som i dag fikk 11 tonn
med grus,
og da var det bare å få lagt duk over store deler av plassen.


Så på morningen her i dag fikk vi nok å finne på når det ble lempet av
så masse grus...og fytti grisen for ett tungt arbeid. JV har vært super
flink i hele dag...Skal få tatt bilder i morgen,så dere får sett hvordan
det har blitt med grus på utsida her.

Jeg avsluttet kvelden i går med deilig rekesmørbrød og besøk på terrassen


Det smakte ikke veldig vondt for å si det sånn....Deilig!

I skrivende stund,sitter jeg og kikker på den nydeligste solnedgangen jeg har
sett på veldig lang tid...himmelen er nesten knall rød...Idyllisk.

Men nå er det natti natt hvert øyeblikk..kjenner det har vært en
"hard arbeidsdag"

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥