fredag 8. juli 2011

Helg og ferie

ENDELIG.............
Da har vi alle ferie her hjemme.
Og i dag startet jeg dagen med en tur på brygga i Tønsberg for
å spise lunsj med søstrene sisters og mamma.
Det var en kjempe koselig tur.

Vi endte opp på Havariet,hvor vi alle bestilte hver vår club sandwich.
Maten var helt grei...ikke noe WOW faktor over den.
Men hovedsaken var at vi hygget oss : - )


Her har vi bilder av min eldste søster Siw og mamma'n min.
   

Og her har vi bilder av meg og min andre eldre søster Gro.

Etter vi hadde spist,ruslet vi oppover i byen og kosa oss med litt shopping.
Jeg endte opp med å kjøpe noe snasne smykker hos A&C...legger ut 
bilder av de i ett annet innlegg.
Fikk også kjøpt bursdaggaven til Ulrikke,og det ble ROSA koffert,som hun nå har
masa om i noen måneder at hun ønsker seg.
Så ei veldig blid jente som mottok gaven når vi kom hjem  ♥

Nå er det sofa'n resten av kvelden.
Ha en fin,fin kveld !
             

3 kommentarer:

Gro sa...

Takk ska du ha...

Elin sa...

Ser ut som dere hadde en koselig dag :) Flotte søster som ligner på manmman sin ;)
Ha en fortsatt herlig ferie, Hege!
Klem

Siwert sa...

Der var vi jo, deilig med lunsj og shopping :))))

Takk for en herlig fredag.

Klem fra meg

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥