Hellu-Hellu
Egentlig så burde dette være ett innlegg fylt med bilder fra det
koselige 40-årslaget vi var i i går. Men etter gjennomgang
av bildene,er det ikke mye som egner seg til publisering for allmenheten gitt.
Men vi hadde en utrolig hyggelig kveld...og for en GAL gjeng.
Vi fikk servert deilig tapas...skulle gjerne spist det samme i dag-Spesielt
den laksen med fylt ost...Mmmm,det var så godt.
Vi kosa oss med masse god drikke,latter og dans.
Så her var vi vel hjemme i 3:30 tiden...så her blir det nok ikke så
altfor seint i kveld tipper jeg!


Men siden det ikke kommer noen bilder fra festen i går...Så kan jeg legge ut bilder
av de skålene jeg kjøpte med meg hjem fra jobben i går.
Nå skal plastskålene fra Ikea,som ungene har brukt, i søpla.


Vi har også fått inn tallerkner som kun er prikkete...


Og frokost tallerknene kommer etterhvert de også regner jeg med,
og de vil ha samme mønster som den blomstrete borden.

Har masse annet fint også i denne serien,som feks. piknikpledd,sitteputer,duk,
spisebrikker og putetrekk.

Så nå er det bare LØP og KJØP på
Princess


3 kommentarer:

Siwert sa...

Åååh, ønsker meg prikkete ting :) Og jeg har snart bursdag hihi......

Hørtes digg ut med den laksen da :)

Klem fra meg

Jatte sa...

Hihi, ja er ikke disse skålene søte? Jeg sto på jobb å pakket dem ut her om dagen og de er jo supersøte, fikk inn asjetter også, røde med hvite prikker♥

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Therese sa...

Kjempefine skåler!

Håper formen er upåklagelig i dag :-) Moro med en skikkelig vellykket fest!

Ha en fin dag.

Klem!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥