God Torsdag til dere alle.

På Revetal skinner sola i dag...men det blåser ganske mye,så ikke sånn
super deilig å være ute.
Litt trøtt i dag . . . men skyldes vel at vi var for å feire vår
kjære venninde Therese klokka 00:00 med flagg,plakater og sang.
GRATULERER MASSE MED 40-ÅRS DAGEN THERESE



Så i kveld går turen ut til Therese igjen...her feires bursdagene 3 dager til ende.
Til Lørdag er den store festen,og vi gleder oss masse.

Her har dagen gått til rydding og klesvask . . . Blir smågal av all den klesvasken
som hoper seg opp hele tiden.

Til uka tenkte jeg at mannen og jeg skulle dra på pukkverket og se på
litt grus til innkjørslen her...men aner ikke hva vi skal velge.
Har DU grus...og hvilken type har dere??

Nå er middagen her straks ferdig...dagens meny : poteter,gulrøtter,fiskegrateng
og smeltet smør...Mmmm,gleder meg!

Ha en fin dag....nå er det ikke lenge til helga folkens.

1 kommentarer:

Størstepia sa...

Her har det også blåst noe vannvittig idag! Jeg var hos frisøren og syns jeg var så fin - helt til jeg gikk ut i bilen. Da så jeg plutselig ut som et fugleskremsel... Hehe..

Og jeg er SÅ enig med den klesvaska... Det tar ingen ende! Hadde vært ok med flere vaskemaskiner egentlig;-)

Kos deg i bursdag! Så moro at dere var og vekte henne kl 00 da - gode venner vokser ikke på trær!
Klem fra størstepia

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥