tirsdag 5. april 2011

Weee. . . Ny sofa igjen !

Fysj for ett grått og trist vær det er ute i dag . . . og sånn som det regner .
Godt det er meldt bedre vær fra i kveld . Gleder meg masse til SOL OG VARME !

I dag har jeg hatt besøk fra Bohus !
 Og jeg var veldig spent på hvordan det ville gå . . .
Vi har reklamert på sofan vi kjøpte i September 2010 , den har
blitt veldig stygg på kort tid , masse nupper og sånt .
Og Bohus-mannen var helt enig med oss.
 ♥ DA BLIR DET NY SOFA IGJEN  ♥


Ser jo ikke så stygg ut på dette bildet da . . Og jeg er super fornøyd med sofan sånn utenom,
så håper vi finner noe i samme stil .


Ellers har jeg sitti litt her på kjøkkenet i dag og surfet på litt blogger og facebook.
Nå er det snart jobb igjen og da skal det pakkes opp enda flere nyheter .
 I morgen skal vi på kurs på Hotel Klubben  og treffe mange
andre prinsesser fra Princess ,HiHi !

Ha en super dag . . . Jeg er hvertfall super fornøyd i dag,tross gråværsdag !

3 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kjempefin sofa, men så dumt at den ikke holdt mål.
Så da blir det ny sofa på dere igjen, artig!!
Lykke til i jakten på en go, pen sofa ;o))

Klem Anna

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei hei Hege,
Prøvte å besøke deg her inne i går kveld, men kom ikke inn.. Har også problemer i dag, men nå prøver jeg i allefall igjen:) Kjempe tøff sofa, og jeg er glad for å høre dere klager, for det er vårs rett når varen ikke lever opp til forventningene. Vi gjorde det samme med vår skinnsofa fra Natussi hos Living etter 5 år, og fikk ny. Skinnet sprakk opp og flasset av, og da vi har to og det kun gjaldt den ene, var det ikke tvil om at noe var galt. Så vi fikk flunkende ny sofa akkurat lik den vi hadde til jul, super godt fornøyd med den servicen.
Angående cafe settet hos Mester Grønn, koster disse 500,- pr. del. Du kan kjøpe akkurat det du vil ha, og behøver ikke to stoler viss du ikke ønsker det:))
Ha en herlig onsdag! Her er det meldt regn og storm i dag, så nå må jeg skyndte meg ut med de firbeinte før det halloiet starter.
Klem klem

Pernille sa...

Håper dere finner en sofa dere liker. Og den som var så fin!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥