fredag 22. april 2011

Uten støttehjul

Oi,oi oi for ett herlig påskevær det har vært i dag .
 Har vært ute og ryddet litt i hagen i dag + at Gro og Nickolai har vært
her og spist fersk suppe i dag.

Og i dag var også dagen for at Matilde ville ta av støttehjulene på syklen sin
Og Hu Hei hvor flink hu var . . . Det gikk jo på første forsøk.

Egentlig så burde jeg jo ha filmet dette , men ble bilder i denne omgang.
Prøve meg med filming i morgen


 ♥ Og mamma'n og pappa'n ble super stolte  ♥


Så etter noen runder frem og tilbake,ja da fikk det være nok og syklen
ble parkert ,HaHa !

I morgen er det påskeaften og vi satser på like fiiiint vær i morgen for her
blir det påskeegg jakt på formiddagen.

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Så herlig!! Gleder meg til å se litt filming også:-)
Vi skal også trene på å sykle uten støttehjul her denne våren, grugleder meg:-)

Ha en fortsatt flott påske!
Klem fra størstepia

Mitt Landliv sa...

Sikkert stas for frøkna! Husker godt når min eldste overtalte meg til å få prøve uten støttehjul.. Han hadde nemlig allerede prøvd ut i smug på kameratens sykkel ;-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥