mandag 4. april 2011

Skremmende start på uka . . .

Da var det nok engang en ny uke .
Vi hadde en litt skremmende start på dagen i dag , da vi var på legekontoret med Ulrikke .
Hun var og tok noen blodprøver for å sjekke ut allergien sin,siden hun har
gått og vært veldig tett helt siden jul.

Etter at blodprøvene var tatt , ble hun sittende litt i stolen før hun reiste seg og
gikk ut i resepsjonen sammen med meg.
Mens jeg står i skranken og skal betale , deiser jente rett i døra som går ut til
venterommet , døra glir opp og hun deiser videre rett i gulvet .
Huff . . . Det var skikkelig guffent .  Heldigvis kom de fra resepsjonen å hjalp til
med engang . Tok ikke lange tiden til hun kom tilbake til seg selv .
Men fysj for en skremmende opplevelse for mammahjertet altså , lenge siden
jeg har vært så skjelven !!!

Så nå får vi håpe uka fortsetter mye bedre fremover ,HiHi !
Nå sitter jeg her og slapper og koser med med
 ferskt solsikkebrød med skinesteik . . . Mmmmm!


Jan Vidar var så heldig her om dagen , å få denne fine buketten og en flaske
hvitvin , av min gode kollega . Han hadde nemlig vært så grei og
sette opp den nye pc'n hennes . . 

Håper dere alle får en begivenhetsrik og flott uke

4 kommentarer:

Line sa...

Huffameg, det er ikke noen hyggelig opplevelse! Husker godt at Christian svima av på et kjøpesenter, usj det er ekkelt :/
Kos deg i dag!

mammaKine sa...

Uff da, så grusomt! God bedring til Ulrikke :-)
Og til mammahjertet. Ha en fin ny uke, klem fra meg!

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Huff, det hørtes ikke noe godt ut for henne eller hjertet ditt. jeg fikk vondt inni meg av å bare lese om dette.
Håper hun har det bedre nå!

Kos deg i dag!

Henriettes hus sa...

Huff det hørtes skummelt ut :(
God bedring til prinsesså di <3

Ha en fin fin uke !!

Klem Henriette

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥