søndag 17. april 2011

Nok en helg er over....

. . . . og nok en bursdaghelg er over.

I dag har vi vært samlet 17 stykker her til hyggelig familiebursdag.
Grilla pølser og spist masse gode kaker .
Mange har sagt at i dag må ha vært den varmeste dagen denne våren ,
men her på terrassen hos oss har det blåst kaldt og ikke vært så
veldig mye sol , men vi har absolutt kosa oss for det .


Her har vi en godt fornøyd bursdaggutt som er veldig fornøyd med
alle gaver han har "sanket" inn de 2 siste bursdaghelgene !


Matilde har vært strålende fornøyd denne helgen , masse ute lek med
hopping på trampolina , huske på lekeplassen og lek
med venner .


Ulrikke har vært den som har vært flink til å få tatt litt bilder
her i dag . . Selv har jeg nemlig glemt av hele kamera de siste dagene !


Men dette kveldsbildet klarte jeg faktisk å få tatt selv ,HeHe .
Nydelig solnedgang.

Nå er det natti natt , i morgen skal jeg tidlig på jobb , og kjenner jeg
er sliten etter mye jobb og bursdagfeiringer den siste tiden .

1 kommentarer:

Birthes Verden sa...

Høres ut som dere har hatt en koselig helg alle sammen.
Kjekt med bursdagsbesøk, men det er og deilig når det er over.
Nydelig kveldsbilde.

Ønsker deg en strålende uke.

Klem Birthe

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥